måndag 18 oktober 2010

Välkomna hit

Välkomna hit till mig blogg. Det känns kul att äntligen ha kommit igång med en blogg om Asien. Jag har som mål att uppdatera varje dag. Sen kan livet, familjen, studier, jobb, träning, roligheter och tråkigheter komma mellan ibland men helt tyst ska det inte behöva bli. Känns väldigt roligt att få en nystart på bloggandet då min gamla blogg verkligen har självdött. Jag tar gärna emot tips och idéer och jag älskar att få kommentarer.Så hoppas ni fortsätter kika in här

Att i första inlägget i en blogg om Asien visa den vackra Chaoprayafloden och Bangkok passar väl bra. Klicka på bilden för att se den i större format.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Trevlig blogg!

Tigertass sa...

Tack Per. Jättekul att få en första kommentar på min nystartade blogg. Hoppas du kommer att följa den.

helena kronqvist sa...

Vackra bilder och lockande text om resmål.
Har aldrig lärt mig äta med pinnar...

Tigertass sa...

Helena - Tack för dina fina ord. Kul att du gillar bloggen.

Anonym sa...

Hej! Nu har jag kollat igenom din nya blogg! Härlig! Lägger den absolut till favoriterna! Lite extra intresserad av Japan just nu, yngsta dotterns (hon som bor i Uppsala) svåger som är 26 år fick nu i höstas ett stipendium från Japanska Ambassaden för att studera på Kyoto Universtity 10 månader. Han har väl varit där ca 3 veckor nu och trivs bra. Han har pluggat japanska och spelar go bl a. En för mig lite speciell ung man men väldigt intressant. Ha det bra!
Mariann L