torsdag 21 oktober 2010

smickrad

Det är lite ovant att starta en ny blogg och jag vet inte riktigt hur jag ska locka hit läsare. Har inte behov av mängder av läsare, men lite kommentarer vore kul att få. Jag gillar alla kommentarer. Det finns inga regler för hur och vad man får kommentera utan skriv det ni känner för. det går så klart utmärkt att kommentera anonymt.

Trots att bloggen bara är några dagar gammal är det kul att den finns medpå den här sidan Blir väldigt glad för dom fina orden. Det känns jättekul att komma igång med att blogga igen. Känns som jag just nu har tusen saker jag vill skriva om men för lite tid. jag vill ha en lättläst blogg med mycket fakta och fina bilder. Min förhoppning är att läsaren lär sig något nytt och gärna får en känsla av Asien. Jag vill att bloggen ska ge känslan av Asiens myller, färger, dofter och mystik. Men nu kör vi. Kul att ni kikar in och läser. Glöm inte att lämna ett tassavtryck i kommentarerna.

Inga kommentarer: