Visar inlägg med etikett Filippinerna. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Filippinerna. Visa alla inlägg

torsdag 11 november 2010

Palawan

Här är det snö och kallt så självklart blir jag sugen att ge mig ut att resa. Just nu är jag väldigt sugen på Filippinerna efter att ha läst den här artikeln . Palawan verkar helt underbart.

onsdag 20 oktober 2010

Malapascua

Måste tipsa om den här artikeln om ön Malapascua i Filippinerna. Glöm inte att titta på dom vackra bilderna.

Filipinerna är ett land som inte besöks av strömmar av svenska turister. Känns som det liksom ligger lite vid sidan av populära destinationer som Thailand, Malaysia och Kina. Jag har själv aldrig varit på Filipinerna men skulle gärna resa dit. Jag arbetade under flera år tillsammans med en kvinna från Filippinerna och då var jag väldigt sugen på att resa dit. Får försöka "ta mig i kragen" och komma i väg dit någon gång.